loading...

پارتی پاتوق

شادي هواداران تراکتور در خيابان‌هاي تبريز کافی نت سهندیه تبریز نیز این قهرمانی را خدمت مردم خونگرم تبریز تبریک عرض می نماید مردم شهر تبريز بعد از قهرماني تيم فوتبال تراکتورسازي در خياب

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1372 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

شادي هواداران تراکتور در خيابان‌هاي تبريز

کافی نت سهندیه تبریز نیز این قهرمانی را خدمت مردم خونگرم تبریز تبریک عرض می نماید

مردم شهر تبريز بعد از قهرماني تيم فوتبال تراکتورسازي در خيابان‌ها به شادي پرداختند.


 تراکتورسازي توانست مقابل مس کرمان به پيروزي برسد و قهرمان جام حذفي شود.

بعد از قهرماني تراکتورسازي عده اي از مردم شهر به خيابان آمدند و به شادي پرداختند. ماشين‌ها با چراغ روشن به طور دائم بوق مي‌زدند.

عده از مردم با پخش گل و شيريني قهرماني تراکتورسازي را جشن گرفتند.

قرار است ساعت 21 و 30 دقيقه امشب بعد از بازگشت تراکتورسازي به تبريز در ترمينال حجاج از بازيکنان استقبال کنند.
مسئولین استانی، اصحاب رسانه و کاروان تراکتورسازی با پرواز مستقیم هواپیمایی آتا کرمان را به سمت فرودگاه بین المللی تبریز ترک خواهند کرد تا امشب با حضور در بتریز جشن قهرمانی جام حذفی را در کنار هواداران پرشور این تیم برگزار کنند.
به گزارش آناج، تیم تراکتورسازی تبریز که قرار بود بعد از اتمام دیدار فینال جام حذفی با پرواز چارتر هواپیمایی آتا ساعت 20 کرمان را به مقصد تبریز ترک کند، با تاخیری یک ساعته راهی تبریز خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بدست آمده هواپیمای چارتر تراکتورسازی حدود ساعت 22:30 وارد تبریز خواهد شد که همین موضوع میتواند جشن قهرمانی این تیم در سالن حجاج فرودگاه تبریز را که قرار بود ساعت 21:30 با حضور بازیکنان و مردم انجام شود با تاخیر روبرو کند.

مسئولین استانی، اصحاب رسانه و کاروان تراکتورسازی با پرواز مستقیم هواپیمایی آتا کرمان را به سمت فرودگاه بین المللی تبریز ترک خواهند کرد تا امشب با حضور در تبریز جشن قهرمانی جام حذفی را در کنار هواداران پرشور این تیم برگزار کنند.

 

زيني‌زاده :

اميدوارم نظمي در ادامه راه خود موفق باشد


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: براي کسب قهرماني نياز به از خودگذشتگي مدييرعامل، هيأت مديره، کادر فني، بازيکنان و هواداران بود.


  حميد زيني‌زاده در مورد قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي گفت: به همه هواداران، بازيکنان و اعضاي تيم و افرادي که براي موفقيت تراکتورسازي زحمت کشيدند تبريک مي‌گويم. از اين مسئله بسيار خوشحال شديم و اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند. اين قهرماني نياز به از خودگذشتگي مديرعامل، اعضاي کادر فني، هيأت مديره، بازيکنان و هواداران داشت که خدا را شکر رقم خورد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا از مسئله‌اي دلگير نيست، خاطر نشان کرد: مهم موفقيت تيم و شادي مردم است. استعفاي بنده و پافشاري خودم بر روي آن منجر به آمدن توني اوليويرا شد که در نهايت تراکتورسازي به قهرماني رسيد. به هر حال نشان داديم براي رسيدن به موفقيت نياز به از خودگذشتگي است.

زيني‌زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا اگر لازم باشد به تراکتورسازي کمک مي‌کند، خاطر نشان کرد: ما هميشه در خدمت باشگاه هستيم و اگر لازم باشد هر کمکي از دستمان بر بيايد انجام مي‌دهيم.

مديرعامل سابق تراکتورسازي در مورد اينکه جمشيد نظمي اعلام کرده زيني‌زاده دوست اوست و از تلاش‌هايش تشکر کرده است، خاطر نشان کرد: من براي جمشيد نظمي آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم او در راه خود موفق باشد.

وي در مورد اينکه چقدر در اين قهرماني براي خود سهم قائل است، عنوان کرد: سهم ناچيزي دارم و کسب اين قهرماني در راستاي تلاش همه اعضاي تراکتورسازي بود. اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند و تراکتورسازي به موفقيت‌هاي بيشتري برسد. مسابقات آسيايي باقي مانده و اميدوارم تيم در ادامه ليگ و ليگ قهرمانان آسيا به موفقيت‌هاي بيشتري برسد.

انصاري‌فرد: قهرماني را به هواداران‌ تقديم مي‌کنيم


مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: جاي جام قهرماني در ويترين تراکتورسازي خالي بود.


  کريم انصاري‌فرد پس از قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي گفت: اين برد را به هوادارانمان تقديم مي‌کنيم چرا که آنها همواره پشتيبان ما بودند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: جاي اين جام قهرماني در ويترين تراکتورسازي خالي بود که خوشبختانه با اين قهرماني اين جاي خالي هم پر شد.

نصرتي: حق ما بود قهرمان شويم


مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: حق ما بود قهرمان شويم.


 محمد نصرتي پس از قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي گفت:‌ من واقعا از قهرماني تراکتورسازي خوشحالم چرا که حق ما بود قهرمان شويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من به کادر فني تيم‌مان پيبشنهاد مي‌کنم که در ادامه ليگ برتر از بازيکنان جوان استفاده کنند تا آنها هم باتجربه شوند.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در پايان گفت:‌وضعيت زمين خيلي بد بود اما خوشحالم که اين بازي را برديم.

تاج: مراسم در شأن نام ايران بود


رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران گفت: ليگ ما فرسوده است و اگر دست من بود ليگ را 14 تيمه مي‌کردم.


  مهدي تاج پس از قهرماني تيم تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز من خودم از برگزاري بازي و جشن قهرماني خيلي راضي بودم و نمي‌دانم نظر مردم چيست اما فکر مي‌کنم اين مراسم در شأن جمهوري اسلامي ايران بود.

به گزارش فارس، وي در خصوص نارضايتي برخي‌ها مبني بر اينکه هواداران تراکتور به داخل استاديوم نيامدند، گفت: چنين چيزي نيست. اينجا شهرستان است و ممکن است برخي ما را نشناسند ولي من تا آنجا که مي‌توانستم تلاشم را انجام دادم که همه وارد شوند و حتي يک نفر هم پشت در نماند.

وي تأکيد کرد: جا دارد از استانداري، يگان ويژه و صدا و سيماي کرمان تشکر کنم که به ما کمک کردند اين مسابقه در کمال آرامش برگزار شود.

تاج در ادامه صحبت‌هايش در خصوص ليگ برتر گفت: ديروز از قول من گفته بودند ليگ 18 تيمي مي‌‌ماند ولي اگر دست من باشد ليگ را 14 تيمي مي‌کنم. ليگ ما فرسوده است و حالا که جام حذفي تمام شد بايد گرفتاري‌ها را حل ‌کنيم. من مي‌خواهم کميته فني تشکيل دهم و آنها نظر بدهند و شايد تصميم بگيريم که تعداد جوان‌هاي ليگ بيشتر شود و بايد حتما اتفاقاتي بيفتد چون اينگونه ليگ ما ادامه پيدا کردن فايده‌اي ندارد و چيزي عايدمان نخواهد شد.

تاج در خصوص اينکه عوامل تيم مس ورزشگاه را ترک کردند، گفت: در هر صورت ما دوست داشتيم آنها هم بودند و مي‌ماندند و از آنها هم تقدير مي‌شد.

رئيس سازمان ليگ  در پايان در خصوص حضورش در رختکن تراکتورسازي گفت: نمي‌دانم کفاشيان به رختکن رفت يا نه ولي من به رختکن هر دو تيم رفتم و به ايرانمنش و مديرعامل تراکتورسازي خسته نباشيد گفتم.

پيام تبريک استاندار آذربايجان‌شرقي به تراکتوري‌ها


استاندار آذربايجان شرقي گفت:‌ بي‌ترديد، نخستين قهرماني تيم پرطرفدار تراکتورسازي در جام حذفي باشگاه‌هاي کشور، نشان از لياقت، همت و حمايت‌ يکپارچه تماشاگران و هواداران پرشور داشته است.


  در پي قهرماني تيم تراکتورسازي تبريز در رقابت‌هاي قهرماني جام حذفي باشگاه‌هاي فوتبال کشور، استاندار آذربايجان شرقي با صدور پيامي کسب اين موفقيت را به مردم استان تبريک گفت.

متن پيام اسماعيل جبارزاده به اين شرح است:

مردم غيور، فرهنگ‌دوست، ورزشکار و قدرشناس استان آذربايجان شرقي

با سلام و اهداي تحيت وافر

بي‌ترديد، نخستين قهرماني تيم پرطرفدار تراکتورسازي در جام حذفي باشگاه‌هاي کشور، نشان از لياقت، همت و حمايت‌ يکپارچه تماشاگران و هواداران پرشور و مسئولان دلسوز استان عزيزمان داشته و نگيني درخشان در تاريخ فرهنگ و ورزش استان محسوب خواهد شد.

لحظات غرورآفرين و مسرت‌بخش کسب جام قهرماني، زيباترين و بهترين خاطرات را در اذهان دوست‌داران تيم تراکتورسازي تبريز ثبت و ضبط کرد.

اينجانب، با کمال افتخار برخود لازم مي‌دانم قهرماني تيم پرطرفدار تراکتورسازي در جام حذفي و صعود مقتدرانه به جام باشگاه‌هاي آسيا را به مجموعه ‌دست‌اندرکاران، مربيان و بازيکنان اين باشگاه فرهنگي ورزشي و علي‌الخصوص مردم فهيم آذربايجان شرقي تبريک عرض ‌نمايم.

اميد است با همکاري‌هاي همه جانبه و بي‌دريغ تماشاگران و طرفداران متعصب تراکتورسازي و حمايت‌هاي مسئولانه متوليان عرصه ورزش، مصمم‌تر از گذشته ضمن اعتلاي ورزش استان شاهد برگزاري مناسب مسابقات و کسب نتايج مطلوب در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا باشيم.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز عصر امروز (جمعه) در ديدار پاياني رقابت‌هاي قهرماني جام حذفي باشگاه‌هاي فوتبال کشور که در کرمان برگزار شد، با پيروزي بر حريف خود، تيم مس کرمان، ضمن کسب قهرماني در اين رقابت‌ها، مجوز حضور در فصل بعد جام باشگاه‌هاي آسيا را نيز کسب کرد.






لک: کريمي اسطوره من است


دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتورسازي گفت:‌ علي کريمي اسطوره من است و هميشه او را دوست دارم.


  حامد لک در خصوص قهرماني تراکتورسازي تبريز در جام حذفي گفت: در ابتدا بايد از هوادارانمان تشکر کنيم که هميشه و همه جا همراه ما بودند و هيچگاه تنهايمان نگذاشتند. اين قهرماني را بايد به‌ آنها تقديم کنم چون حامي اصلي ما هستند.

به گزارش فارس، وي درباره پيراهني که در مراسم اهداي جام پوشيده بود و عکس علي کريمي روي آن بود، افزود: علي‌ آقا اسطوره من است و هميشه او را دوست داشته و دارم.

وي ادامه داد: علي‌ آقا به دليل کمر دردي که داشت به مراسم آمد اما زودتر از ساير بازيکنان به داخل رختکن رفت.

آذرنيا: به اين قهرماني نياز داشتيم


سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: با وجود قهرماني در جام حذفي ساير بازي‌هايمان در ليگ برتر را هم جدي مي‌گيريم.


  حسن آذرنيا پس از قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي گفت: قهرماني بسيار خوبي بود. زماني که بازيکن بودم اين شرايط را تجربه کرده بودم. با تراکتورسازي دو سال نايب قهرمان ليگ برتر، جام خليج فارس شديم و اين قهرماني در جام حذفي خيلي شيرين بود. واقعاً به اين قهرماني نياز داشتيم و اميدواريم مردم و هواداران کمترين هديه ما را قبول کنند.

به گزارش فارس، وي در ادامه افزود: از دوستان کرماني تشکر مي‌کنم و با آنها رفاقت زيادي داريم. يک نفر به طعنه به ما گفت هواداران که قرار بود 50- 50 باشند کجا هستند؛ اما من مي‌خواهم بگويم يک مرد جنگي به از هزار سياهي‌ لشکر و به همه هواداران و دوستداران تراکتورسازي اين قهرماني را تبريک مي‌گويم.

آذرنيا در مورد اينکه آيا کفاشيان به رختکن اين تيم رفته است، خاطر نشان کرد: آنقدر سرم گرم بود و رختکن شلوغ بود که متوجه اين مسئله نشدم.

وي در پايان در مورد اينکه آيا پاداشي به بازيکنان تعلق مي‌گيرد، اظهار داشت: حتماً اين اتفاق مي‌افتد. از طرف مسئولان استان و باشگاه پاداشي به بازيکنان تقديم خواهد شد. ما ادامه ليگ را هم جدي مي‌گيريم و در تمام مسابقات با قدرت به ميدان مي‌رويم.

تاریخ خبر : 1392/11/25 - 18:58
کد خبر : 80506
پیام تبریک رییس هیئت مدیره باشگاه تراکتور سازی:
سردار علی اکبر پورجمشیدیان رییس هیئت مدیره باشگاه تراکتور سازی تبریز، بمناسبت قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی کشور پیام تبریکی صادر کرد

به گزارش آناج،سردار علی اکبر پورجمشیدیان رییس هیئت مدیره باشگاه تراکتور سازی تبریز، بمناسبت قهرمانی این تیم در مسابقات جام حذفی کشور پیام تبریکی صادر کرد متن پیام سردار پورجمشیدیان به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در جام حذفی کشور، آرزوی خیل عظیم هواداران این تیم در سراسر کشور بود که با همت بلند تمامی عوامل بدست آمد.

اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم بزرگ آذربایجان این موفقیت را به همه مردم تبریز و آذربایجان قهرمان تبریک عرض کرده و امیدوارم این موفقیتها ادامه داشته باشد.

لازم میدانم از همه کسانی که این تیم را  در راه رسیدن به این موفقیت یاری کردند تشکر نمایم. از هوادان فهیم این تیم که همواره بزرگترین حامی این تیم بودند، مسئولین استانی و از بازیکنان و مربیان این تیم نهایت قدردانی را دارم.

از طرف خود و مردم شریف و قدر شناس آذربایجان وظیفه خود میدانم از سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه تقدیر و تشکر نمایم که همواره بر اعتلای این تیم تاکید داشته و ضمن حمایت های بی دریغ مالی و معنوی، موفقیت آن را مطالبه داشتند.

این موفقیت ارزانی همه مردم عزیز و شریف آذربایجان و هواداران تیم تراکتور سازی تبریز. حلاوت این قهرمانی گوارای وجودتان.

علی اکبر پورجمشیدیان
25 بهمن 1392

 


تبریک شهردار بمناسبت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی
شهردار تبريز پیروزی موفقيت آمیز تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در فینال جام قهرمانی حذفي را مايه غرور فوتبال آذربایجان و مردان پرتلاش این خطه از میهن عزیزمان ایران دانست.

به گزارش آناج، دکترصادق نجفی ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به تمامی شهروندان تبریزی و ورزش دوستان  و هواداران این تیم افزود:موفقیتها و قهرمانی ها در تمام عرصه های زندگی  با تلاش و همت مردمان ساعی رقم می خورند.

نمايش قابل قبول و چشمگير تيم فوتبال تراكتورسازي بار دیگر موجي از شادابي ، نشاط ، اميد و غرور را نزد هواداران فوتبال ، جوانان و شهروندان فهيم تبريزي ايجاد كرد. شهردار تبريز در عين حال ابراز اميدواري كرد اين تيم بعنوان یکی از تیم های جریان ساز آسیایی در فصل ها و مسابقات  آتي ، ضمن درخشش و كسب نتايج ارزشمند ، نماينده‌اي شايسته براي فوتبال تبريز و ايران اسلامي در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 312
  • بازدید امروز : 6,216
  • باردید دیروز : 8,229
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 32,283
  • بازدید ماه : 70,576
  • بازدید سال : 402,032
  • بازدید کلی : 9,183,046
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید